我都是高中生喵
小湊 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在場的也是@@
電腦無咁辛苦
不過出路就...
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
讀電腦的確係幾舒服同好hea-,-
你地果d法律好簡單=.=
果科我地叫basic legal studies
我考試9字頭
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
wow 我讀 b law d terms真係唔多掂== 我諗我最多都係4x-50分==
高級文憑
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實HD同副學差幾多
但高分就真係難
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
努力既7-80點都有掛
除非你夠突出
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
環球商業全香港得30個以下名額..
回復 72802# ~tcc~
防水手機
咁呢d真係沒辦法,學下專門技能搵出路吧
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
準備搵嫁啦==
讀哪邊的
小湊 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哈哈 先去名氣沒有那麼大的日本語學校進修日文
繼而再考上高級學府