〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56:45

你再進修一下應該可了
小湊 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
進修都要時間

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:56:54

回復 72760# ShiNG_SeR


    版主升唔到...

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:56:55

我沒認過是老手
小湊 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明白了壇星:$

zenith710 發表於 4-2-2012 14:57:00

我都開緊加速
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    原來你仲快過佢:P
ar..係ar,之前5該你既提醒,我已del係"水區活動"個個cm
你都del番你個cm la,thx
ps karl 5做版主?!!!

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:57:11

我讀完應該會去日本
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你去日本想做咩:lol

小湊 發表於 4-2-2012 14:57:12

進修都要時間
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    時間是自己控制的

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:57:24

不是喔
小湊 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那你又說不高.......

joe1359 發表於 4-2-2012 14:57:25

小湊 發表於 4-2-2012 14:57:26

我讀完應該會去日本
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    是說去玩?

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:57:35

真係辛苦錢...
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
本身想揀電腦 但好似唔係咁易搵工(周街都係果D IT人)-,-
頁: 7266 7267 7268 7269 7270 7271 7272 7273 7274 7275 [7276] 7277 7278 7279 7280 7281 7282 7283 7284 7285
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖