你再進修一下應該可了
小湊 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
進修都要時間
回復 72760# ShiNG_SeR
版主升唔到...
我沒認過是老手
小湊 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明白了壇星:$
我都開緊加速
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
原來你仲快過佢:P
ar..係ar,之前5該你既提醒,我已del係"水區活動"個個cm
你都del番你個cm la,thx
ps karl 5做版主?!!!
我讀完應該會去日本
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你去日本想做咩:lol
進修都要時間
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
時間是自己控制的
不是喔
小湊 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那你又說不高.......
我讀完應該會去日本
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
是說去玩?
真係辛苦錢...
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
本身想揀電腦 但好似唔係咁易搵工(周街都係果D IT人)-,-