回復 72660# ~tcc~
邊個部門-.-?
55..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我10點幾你十一點幾
所以我讀埋E年要諗下自己興趣系邊一度,之後搵相關既 TOP UP DEGREE 去讀
考番相關既 專業資格試(LCCI) ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
LCCI 可以一做路一路努力
不過就一定要諗清楚自己既專科
回復~tcc~
我中學都有讀econ
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都讀緊ec的
**** 本內容被作者隱藏 ****
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油努力-.-
我10點幾你十一點幾
小湊 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
眼殘了嗎
回復小湊
佢好有創意?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
只係惡搞一D野 果時好HIT 但呢家只係無聊作
回復sohoipan2009
我都係今日先知
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不過BRAVO冇乜用...
加油努力-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
等緊判決;P
去打陣機先~
有咩用引用
我慢慢回