準大學生XD
小湊 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁有信心@@?
同商科果d差好遠?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
um.... 睇你個人有幾努力姐
我ive咋= =
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
IVE都有呢D讀?
yes,你大學?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係
回復 72574# 小湊
嗯 ,,第一果個
又話系NAKUZ法律系學士...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢d得個名姐--
嗯這樣就好了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好吧 改改佢
好吧 改改佢
小湊 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多謝你肯改:$
回復小湊
嗯 ,,第一果個
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係邊度睇架
咁有信心@@?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實係沒有的