〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:38:11

喔 不喜歡反問嗎
小湊 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為唔係我講話可以有得解返ac.....

Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:38:12

今天一點也不熱鬧
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

比昨天算好了吧

小湊 發表於 4-2-2012 14:38:18

呢到好似沒咩大學生
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    你是中學?

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38:19

你好乖喔~
小湊 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不,這是享受

godoslaw 發表於 4-2-2012 14:38:27

你有商科底?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我純理科上的= =

小湊 發表於 4-2-2012 14:38:29

唔係
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    邊個煮

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38:32

你是中學?
小湊 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
yes,你大學?:lol

小湊 發表於 4-2-2012 14:38:42

你去看看積分排行榜 bravo!
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    佢第一?

Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:38:45

你有商科底?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

工管一般不太需要商科底
會重新教過曬
不過一定無商科咁輕鬆

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:38:58

回復〝細wIN_


    譠規~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好難 唔識:dizzy:
頁: 7246 7247 7248 7249 7250 7251 7252 7253 7254 7255 [7256] 7257 7258 7259 7260 7261 7262 7263 7264 7265
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖