喔 不喜歡反問嗎
小湊 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為唔係我講話可以有得解返ac.....
今天一點也不熱鬧
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
比昨天算好了吧
呢到好似沒咩大學生
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你是中學?
你好乖喔~
小湊 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不,這是享受
你有商科底?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我純理科上的= =
唔係
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個煮
你是中學?
小湊 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
yes,你大學?:lol
你去看看積分排行榜 bravo!
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢第一?
你有商科底?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
工管一般不太需要商科底
會重新教過曬
不過一定無商科咁輕鬆
回復〝細wIN_
譠規~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好難 唔識:dizzy: