o 咁都仲有68000積分,真係神手
zenith710 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
靠在線時間同帖數拉o既姐-.-
唔係
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你準大學:lol信住先~
my grandmother
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁應該好好食
準大學生XD
小湊 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁高學歷@@
其實係沒有的
小湊 發表於 4-2-2012 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你加把勁了
係冇得比你揀......學校同你揀
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁都得 你地揀左乜
會計 同 HRM都有本身既專科...
通常要讀大學or Top Up 先有用
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
會計唔洗呀== 我讀e個去做都得,不過職位,人工果d當然冇咁好啦
我果科係讀晒 BA所有既科@@你讀果個應該係重於LAW方面
我果個係ALL都讀D重要既野-0-
um.... 睇你個人有幾努力姐
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係大學生嗎
咁你加把勁了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽了很多次了
你都唔差啊,尢其d bravo@@
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
得lv24..