ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:41:20

o 咁都仲有68000積分,真係神手
zenith710 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
靠在線時間同帖數拉o既姐-.-

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:41:27

唔係
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你準大學:lol信住先~

小湊 發表於 4-2-2012 14:41:31

my grandmother
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁應該好好食

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:41:38

準大學生XD
小湊 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁高學歷@@

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:41:40

其實係沒有的
小湊 發表於 4-2-2012 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你加把勁了

小湊 發表於 4-2-2012 14:41:45

係冇得比你揀......學校同你揀
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁都得 你地揀左乜

godoslaw 發表於 4-2-2012 14:41:48

會計 同 HRM都有本身既專科...
通常要讀大學or Top Up 先有用
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

會計唔洗呀== 我讀e個去做都得,不過職位,人工果d當然冇咁好啦

我果科係讀晒 BA所有既科@@你讀果個應該係重於LAW方面
我果個係ALL都讀D重要既野-0-

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:42:02

um.... 睇你個人有幾努力姐
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你係大學生嗎

小湊 發表於 4-2-2012 14:42:03

咁你加把勁了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    聽了很多次了

zenith710 發表於 4-2-2012 14:42:10

你都唔差啊,尢其d bravo@@
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    得lv24..
頁: 7250 7251 7252 7253 7254 7255 7256 7257 7258 7259 [7260] 7261 7262 7263 7264 7265 7266 7267 7268 7269
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖