小湊 發表於 4-2-2012 14:38:59

hello
zenith710 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁耐你先回

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:39:07

我純理科上的= =
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
理科轉讀商科?

godoslaw 發表於 4-2-2012 14:39:12

但唔知出路係咩
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

金融(銀行),會計,保險,hrm 果d都得

zenith710 發表於 4-2-2012 14:39:14

冇直接放-.- 多數係收野
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 10:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    o 咁都仲有68000積分,真係神手

小湊 發表於 4-2-2012 14:39:17

唔怪得知,你去下酒樓叫
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    好少有

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:39:21

可以唔揀?
小湊 發表於 4-2-2012 14:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係冇得比你揀......學校同你揀

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:39:25

yes,你大學?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁勁:lol

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:39:26

工管一般不太需要商科底
會重新教過曬
不過一定無商科咁輕鬆
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
聽你咁講好有經驗wor

godoslaw 發表於 4-2-2012 14:39:27

理科轉讀商科?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

冇話唔得嫁= ="

小湊 發表於 4-2-2012 14:39:36

yes,你大學?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    準大學生XD
頁: 7247 7248 7249 7250 7251 7252 7253 7254 7255 7256 [7257] 7258 7259 7260 7261 7262 7263 7264 7265 7266
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖