咁高學歷@@
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
才不高
聽了很多次了
小湊 發表於 4-2-2012 14:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
犀利,我聽第一次而已
um.... 睇你個人有幾努力姐
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實讀d咩 係咪econ果d-,-
會計唔洗呀== 我讀e個去做都得,不過職位,人工果d當然冇咁好啦
我果科係讀晒 BA所有既科@@你讀果個應該 ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係專科出黎唔夠競爭力
多謝你肯改
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不要面紅
得lv24..
zenith710 發表於 4-2-2012 14:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你bravo56先屈機
回復godoslaw
sosad 咁你讀落覺得應唔應付到-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我冇乜問題==舊年64 個我係TOP28入面= =
又話系NAKUZ法律系學士...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
得個樣;P
其實讀d咩 係咪econ果d-,-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
經濟 統計 之類
咁耐你先回
小湊 發表於 4-2-2012 14:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
岩岩上MA