歡迎來到
小湊 發表於 4-2-2012 14:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你追得好快:victory:
我都讀緊ec的
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實唔難
不過我懶 冇操pastpaper所以econ得個E~.~
Year 2
重有一年要讀
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
加油讀下去 再之後把BL習慣改了
不過BRAVO冇乜用...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
bravo計多d分@@
你追得好快
zenith710 發表於 4-2-2012 14:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都開緊加速:$
回復 72675# ~tcc~
poke左?
我果陣就係唔知讀完出黎有咩用 所以冇揀到工管
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
所以讀咩?
你追得好快
zenith710 發表於 4-2-2012 14:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
先第6名
回復sohoipan2009
你認真左回帖@@
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇LO...==