我都開緊加速
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
挽緊A_睇...
BL才有出路
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你應答:雙gay處處
一開始讀專科就算HD出黎都會請
再進修可以同時有經驗同學歷
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係我中五理科轉商科都要知道自己適合讀d咩類型既科目, 因為我當時對商科既野一知半解,咁都要讀落去睇下有d咩真係岩自己到top up果陣再讀相關既專科
我上堂果d堂同睇notes 去背冇分別--
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我果d睇notes唔會明--
挽緊A_睇...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:51 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
故唔到你係呢d人:lol
好多方面wo
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我又唔係第一
我見工程好似易d就業
所以揀左工程 -,-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係好既, 不過做野辛苦
而且晉升都唔算太明顯
冇LO...==
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有就有啦:lol
BL才有出路
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
結果 你想改為世界只有男人的新神?
55呢加都有手機防水啦
joe1359 發表於 4-2-2012 14:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咪噴左就永久防水-.-??
e加有邊部防水