我都開緊加速 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:49
使用道具 舉報
BL才有出路 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:50
一開始讀專科就算HD出黎都會請 再進修可以同時有經驗同學歷 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:48
我上堂果d堂 同睇notes 去背冇分別-- godoslaw 發表於 4-2-2012 14:48
挽緊A_睇... sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:51
好多方面wo ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:50
我見工程好似易d就業 所以揀左工程 -,- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:50
冇LO...== sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:50
55呢加都有手機防水啦 joe1359 發表於 4-2-2012 14:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 05:37 , Processed in 0.040506 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.