回復 godoslaw 我engineer果d走一走堂 d野就唔識-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:43
使用道具 舉報
你應該都高中了吧? 小湊 發表於 4-2-2012 14:45
唔好打 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:48
回復 小湊 你10點on殘了嗎 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:48
你要好好學下煮 小湊 發表於 4-2-2012 14:46
一開始就諗住係當 踏腳石 去再讀專科 去搵工~.~ 咁d 公司先有機會請我 (薪酬福利較好) ... godoslaw 發表於 4-2-2012 14:47
十點幾呀 TVB做緊AGE時上左 小湊 發表於 4-2-2012 14:48
學什麼的 小湊 發表於 4-2-2012 14:46
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:45 , Processed in 0.024281 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.