眼殘了嗎 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:47
使用道具 舉報
LCCI 可以一做路一路努力 不過就一定要諗清楚自己既專科 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46
工管我覺得只係踏腳石 一定要再讀專科先足出路 如果只讀工管, 咩公司都會有請既 不過一定唔會係高人工或 ... Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46
去打陣機先~ 有咩用引用 我慢慢回 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:47
你ive幾多級? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:47
驚到打唔到字 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:45
不過BRAVO冇乜用... sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:47
一開始就諗住係當 踏腳石 去再讀專科 去搵工~.~ 咁d 公司先有機會請我 (薪酬福利較好) ... godoslaw 發表於 4-2-2012 14:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:45 , Processed in 0.028195 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.