找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: sohoipan2009

樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖

   火... [複製鏈接]
發表於 4-2-2012 14:47:41 | 顯示全部樓層
眼殘了嗎
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:47



    說多次你的問題吧
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:47:41 | 顯示全部樓層
LCCI 可以一做路一路努力
不過就一定要諗清楚自己既專科
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46

你ive幾多級?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:47:50 | 顯示全部樓層
工管我覺得只係踏腳石
一定要再讀專科先足出路
如果只讀工管, 咩公司都會有請既
不過一定唔會係高人工或 ...
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46


一開始就諗住係當 踏腳石 去再讀專科 去搵工~.~

咁d 公司先有機會請我  (薪酬福利較好)
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:47:54 | 顯示全部樓層
去打陣機先~
有咩用引用
我慢慢回
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:47


好啦ns一陣見
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:48:10 | 顯示全部樓層
回復 72678# 小湊
你10點on殘了嗎
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:48:14 | 顯示全部樓層
你ive幾多級?
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:47


Year 2
重有一年要讀
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:48:19 | 顯示全部樓層
驚到打唔到字
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:45

唔好打;P
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:48:19 | 顯示全部樓層
工管我覺得只係踏腳石
一定要再讀專科先足出路
如果只讀工管, 咩公司都會有請既
不過一定唔會係高人工或 ...
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46

我果陣就係唔知讀完出黎有咩用 所以冇揀到工管
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:48:20 | 顯示全部樓層
不過BRAVO冇乜用...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:47



    只係用黎加分?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:48:24 | 顯示全部樓層
一開始就諗住係當 踏腳石 去再讀專科 去搵工~.~

咁d 公司先有機會請我  (薪酬福利較好) ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:47

佢岩岩走佬-.-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 26-6-2026 04:45 , Processed in 0.028195 second(s), 5 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表