使用道具 舉報
55.. ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:45
所以我讀埋E年要諗下自己興趣系邊一度,之後搵相關既 TOP UP DEGREE 去讀 考番相關既 專業資格試 (LCCI) ... godoslaw 發表於 4-2-2012 14:46
回復 ~tcc~ 我中學都有讀econ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:46
**** 本內容被作者隱藏 **** ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:46
我10點幾你十一點幾 小湊 發表於 4-2-2012 14:46
回復 小湊 佢好有創意? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:45
回復 sohoipan2009 我都係今日先知 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:45
加油努力-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:47
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:45 , Processed in 0.046001 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.