係好既, 不過做野辛苦 而且晉升都唔算太明顯 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:51
使用道具 舉報
LCCI 可以一做路一路努力 不過就一定要諗清楚自己既專科 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:46
我又唔係第一 小湊 發表於 4-2-2012 14:51
加bravo會多左積分?_? ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:50
我果d睇notes唔會明-- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:51
但係我中五理科轉商科都要知道自己適合讀d咩類型既科目, 因為我當時對商科既野一知半解,咁都要讀落去睇下 ... godoslaw 發表於 4-2-2012 14:51
係呀 你睇下積分計算方法 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:52
你仲係壇長,hell ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:52
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 05:37 , Processed in 0.034359 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.