相信果種快起碼都要等幾年時間 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:55
使用道具 舉報
那我就不高了 小湊 發表於 4-2-2012 14:51
我果陣係睇邊樣易d搵野做 e加見好似有時要落工場做野 有小小後悔-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:54
回復 ~tcc~ 所以要上堂-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:55
你是初中嗎? 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:56
回復 ~tcc~ 唔好扮野LA sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:56
你終於認拿 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:55
那你好好讀了喔 小湊 發表於 4-2-2012 14:55
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 05:37 , Processed in 0.102455 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.