找回密碼
 註冊
[日本手機遊戲APPS下載] 手機遊戲專區 熱門短片

型男索女 
樓主: sohoipan2009

樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖

   火... [複製鏈接]
發表於 4-2-2012 14:53:50 | 顯示全部樓層
LCCI 我D同學話  LEVEL 2 都好易==  level 1直接考都會  丁
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:52


得L2 無咩用=.=
好易考
回復 支持 反對

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 4-2-2012 14:53:51 | 顯示全部樓層
bravo計多d分@@
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:49



    積分都冇用GE...
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:53:55 | 顯示全部樓層
回復  ~tcc~


    同你一樣
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:52

你同我唔一樣啊:lol
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:54:16 | 顯示全部樓層
日星有咩用。。
小湊 發表於 4-2-2012 14:53

用處就大,例增加知名度:lol
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:54:20 | 顯示全部樓層
出來也是好工~
小湊 發表於 4-2-2012 14:50

可能吧~香港正正需要資訊科技從業員
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:54:32 | 顯示全部樓層
如果比我讀番中一我想讀環球商業
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:52


都係一門出路
不過都係nitch market
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:54:42 | 顯示全部樓層
用處就大,例增加知名度
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:54



    結果都是沒人識我
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:54:42 | 顯示全部樓層
仲係有排,不過你見到我2萬1帖那就是說我差唔多win了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:50

有排啦
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:54:46 | 顯示全部樓層
只要有興趣
就算咩都唔知
都會學得到
好似我法律都係入左HD先開始學
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:53

hd是什麼?
回復 支持 反對

使用道具 舉報

發表於 4-2-2012 14:54:49 | 顯示全部樓層
係好既, 不過做野辛苦
而且晉升都唔算太明顯
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:51

我果陣係睇邊樣易d搵野做
e加見好似有時要落工場做野 有小小後悔-.-
回復 支持 反對

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 註冊

本版積分規則

小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖

GMT+8, 26-6-2026 05:37 , Processed in 0.052570 second(s), 4 queries , Redis On.

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表