LCCI 我D同學話 LEVEL 2 都好易== level 1直接考都會 丁 godoslaw 發表於 4-2-2012 14:52
使用道具 舉報
bravo計多d分@@ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:49
回復 ~tcc~ 同你一樣 sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:52
日星有咩用。。 小湊 發表於 4-2-2012 14:53
出來也是好工~ 小湊 發表於 4-2-2012 14:50
如果比我讀番中一我想讀環球商業 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:52
用處就大,例增加知名度 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:54
仲係有排,不過你見到我2萬1帖那就是說我差唔多win了 ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:50
只要有興趣 就算咩都唔知 都會學得到 好似我法律都係入左HD先開始學 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:53
係好既, 不過做野辛苦 而且晉升都唔算太明顯 Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:51
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 05:37 , Processed in 0.052570 second(s), 4 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.