~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:59:27

有興趣就行了
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你對法律有興趣?

Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:59:31

出路點
小湊 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

無咩出路

小湊 發表於 4-2-2012 14:59:32

不!讀書
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    讀哪邊的

godoslaw 發表於 4-2-2012 14:59:42

只要有興趣
就算咩都唔知
都會學得到
好似我法律都係入左HD先開始學
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我都有讀法律==但係你有興趣未必讀得黎==

我中三果陣對 phy chem bio都有興趣, 到會考出黎結果全部 D晒- -

小湊 發表於 4-2-2012 14:59:49

但是時間是有限制的
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    很快我們有25小時/天了

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:59:54

回復joe1359
唔係永久防水 真係噴黎冇用
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地講咩,完全唔明..

小湊 發表於 4-2-2012 15:00:08

無咩出路
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    香港地都會無?

~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:00:14

很快我們有25小時/天了
小湊 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你而家有10個bravo 恭喜:D

6c03 發表於 4-2-2012 15:00:08

我都是高中生喵
小湊 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   你快不是了

godoslaw 發表於 4-2-2012 15:00:24

得L2 無咩用=.=
好易考
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我 acct 一開始都冇讀過==上左HD先接觸@@
頁: 7269 7270 7271 7272 7273 7274 7275 7276 7277 7278 [7279] 7280 7281 7282 7283 7284 7285 7286 7287 7288
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖