有興趣就行了
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你對法律有興趣?
出路點
小湊 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無咩出路
不!讀書
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
讀哪邊的
只要有興趣
就算咩都唔知
都會學得到
好似我法律都係入左HD先開始學
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都有讀法律==但係你有興趣未必讀得黎==
我中三果陣對 phy chem bio都有興趣, 到會考出黎結果全部 D晒- -
但是時間是有限制的
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:58 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
很快我們有25小時/天了
回復joe1359
唔係永久防水 真係噴黎冇用
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你地講咩,完全唔明..
無咩出路
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
香港地都會無?
很快我們有25小時/天了
小湊 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你而家有10個bravo 恭喜:D
我都是高中生喵
小湊 發表於 4-2-2012 14:59 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你快不是了
得L2 無咩用=.=
好易考
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:53 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我 acct 一開始都冇讀過==上左HD先接觸@@