很快就世界末日了
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
2012年...但而家仲未:)
回復 72811# sohoipan2009
遲d有樂古達人用戶組:lol
除非你夠突出
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真可憐
我 acct 有6x分嫁- -
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪係-.-
我註冊時間比你耐
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
那你要加油
你夠有15個囉\"/
小湊 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
WOW10個BRAVO....
反正讀既人都唔多
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
錯,係好多人想讀讀唔到
但始終比唔上一直勤力+有天資的人
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
每個人極限也不一樣嘛
有咩可能
小湊 發表於 4-2-2012 15:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇uid is ok
錯,係好多人想讀讀唔到
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁就唯有自己努力