我 acct 一開始都冇讀過==上左HD先接觸@@
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔算難... 肯讀就一定合格
你快不是了
6c03 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好了 別說出來
你而家有10個bravo 恭喜
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你夠有15個囉\"/
YES
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你加油,希望你應付到
你夠有15個囉\"/
小湊 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我註冊時間比你耐:L
防水
joe1359 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一百%嗎
香港地都會無?
小湊 發表於 4-2-2012 15:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
除非你夠突出
唔算難... 肯讀就一定合格
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但高分就真係難
咁你唔好發帖,唔好做壇星
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:01 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔發帖又唔得