你去日本想做咩
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
讀書;P
那你又說不高.......
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我和我相差不多
我想讀呢一類型
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:55 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
出路唔錯既
不過轉工就難
原來你仲快過佢
ar..係ar,之前5該你既提醒,我已del係"水區活動"個個cm
你都del番你個cm la,thx
p ...
zenith710 發表於 4-2-2012 14:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
karl自己請辭的,我只係提醒所以沒洗扣:lol
明白了壇星
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:56 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
別這樣說我好嗎
幫手吹水
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 12:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我有:dizzy:
時間是自己控制的
小湊 發表於 4-2-2012 14:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但是時間是有限制的
回復 72762# ~tcc~
係悶架啦 但你係唔識呀嘛-.-
本身想揀電腦 但好似唔係咁易搵工(周街都係果D IT人)-,-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
電腦無咁辛苦
不過出路就...
是說去玩?
小湊 發表於 4-2-2012 14:57 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不!讀書