回復godoslaw
我engineer果d走一走堂 d野就唔識-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我上堂果d堂同睇notes 去背冇分別--
你應該都高中了吧?
小湊 發表於 4-2-2012 14:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一早是高中了
回復 72658# ShiNG_SeR
D人亂比...==
唔好打
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔得快要衝1m@@
回復小湊
你10點on殘了嗎
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
十點幾呀
TVB做緊AGE時上左
你要好好學下煮
小湊 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有時間會
一開始就諗住係當 踏腳石 去再讀專科 去搵工~.~
咁d 公司先有機會請我(薪酬福利較好) ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一開始讀專科就算HD出黎都會請
再進修可以同時有經驗同學歷
回復 72689# sohoipan2009
你認真左回帖@@
十點幾呀
TVB做緊AGE時上左
小湊 發表於 4-2-2012 14:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁你真係快到哭..
學什麼的
小湊 發表於 4-2-2012 14:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
製作網頁 類似的