~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:35:52

但係有時佢講d野好廢--
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
感覺上昆緊你錢:lol

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:35:57

早~
Nuoer.S 發表於 4-2-2012 14:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    NS大早~:handshake

小湊 發表於 4-2-2012 14:36:03

工商管理
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    大學生?

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36:07

工商管理
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我打算中六完左讀呢科

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:36:15

我都食日去酒樓食呢個
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但係好細盅

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36:26

包點先生
小湊 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔怪得知,你去下酒樓叫

〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:36:29

我鐘意硬
小湊 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
一樣:victory:

zenith710 發表於 4-2-2012 14:36:29

大家早晨呀...
小湊 發表於 4-2-2012 10:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    hello

小湊 發表於 4-2-2012 14:36:44

學過果d都考
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    係咪要寫程式?

~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:36:46

但係好細盅
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
1碗對我來講就夠
頁: 7243 7244 7245 7246 7247 7248 7249 7250 7251 7252 [7253] 7254 7255 7256 7257 7258 7259 7260 7261 7262
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖