神一人?
小湊 發表於 4-2-2012 14:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔記得佢咩名
回復〝細wIN_
考考你先~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
考咩先
唔記得佢咩名
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
佢做咩乜野咁勁
E加又login唔到上年個ac-.-
如果唔係可以比你見識下 all present=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我 入黎既第一個學期 如果計老師 點名既 出席率 有幾科都100%
之後下學期,同埋今年上學期開始發現d出席率廢所以先開始走堂-0-
我話樂古
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我知~
人地可能發表d深感人表既文章
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能人地好似某人咁copy and paste
食左咩
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:30 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
鳳爪排骨
那是什麼?
小湊 發表於 4-2-2012 14:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
資訊及通訊科技
早~
我 入黎既第一個學期 如果計老師 點名既 出席率 有幾科都100%
之後下學期,同埋今年上學期開始發現d出 ...
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:31 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但我覺得晒錢 比左錢就唔出席