神一人? 小湊 發表於 4-2-2012 14:30
使用道具 舉報
回復 〝細wIN_ 考考你先~ sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:28
唔記得佢咩名 ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:31
E加又login唔到上年個ac-.- 如果唔係可以比你見識下 all present=[ ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:27
我話樂古 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:31
人地可能發表d深感人表既文章 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:28
食左咩 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:30
那是什麼? 小湊 發表於 4-2-2012 14:29
我 入黎既第一個學期 如果計老師 點名既 出席率 有幾科都100% 之後下學期,同埋今年上學期 開始發現d出 ... godoslaw 發表於 4-2-2012 14:31
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 04:31 , Processed in 0.159096 second(s), 6 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.