升到15左右呀~
小湊 發表於 4-2-2012 14:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咪話15度唔熱.......
因為fd 既出席率很有影響!!
godoslaw 發表於 4-2-2012 14:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
E加又login唔到上年個ac-.-
如果唔係可以比你見識下 all present=[
算啦理論上有用
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又話冇用
其實我問咩
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你講用掛會比人封AC
你講who?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
bravo榜 排行第一果個
家中?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
沒錯 食完了
回復 72446# 〝細wIN_
咁勁??
E加又login唔到上年個ac-.-
如果唔係可以比你見識下 all present=[
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
100%出席率,係好少見嗎
回復 72446# 〝細wIN_
考考你先~
bravo榜 排行第一果個
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:27 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
正一洗bravo狗:@