呢d人好煩嫁[
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
睇下你有冇耐性:)
食得咁快
6c03 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不快了 吃了十分鐘多
咁比個名我我應該知係誰
小湊 發表於 4-2-2012 14:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你去看看積分排行榜 bravo!
自己整?
小湊 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔係
大學生?
小湊 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
呢到好似沒咩大學生
哦 咁我明白了
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你好 午安
這樣好了嗎
回復 72549# 小湊
我起碼食半粒鐘..
係咪要寫程式?
小湊 發表於 4-2-2012 14:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
程式係選修 唔係必修
唔好問返我轉頭==
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
喔 不喜歡反問嗎
孩子們都早~
今天有點熱鬧哩