因為我愛日本
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我也很愛
咁你真係唔好彩..
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我差d就想搵個miss 報仇XD
邊有搞錯呀
小湊 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
根本就搞錯
呢個鬼唔知咩-.-''
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
同你講 其實呢個帖有版主吹水
我差d就想搵個miss 報仇XD
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
恐嚇佢:D
你邀多d朋友黎吹水咪多
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無乜朋友會黎樂古
VTC係咪一樣架?
小湊 發表於 4-2-2012 15:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ive係vtc 旗下機構
同你講 其實呢個帖有版主吹水
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大把版主黎呢度啦
根本就搞錯
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊度搞錯先
-.-200分滿分??
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
明顯係100滿分囉--