回復~tcc~
你比人ban過@@?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
前身ac...果時我仲係f2/f3
數過?幾多
小湊 發表於 4-2-2012 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不下1000
回復 72998# ShiNG_SeR
限時之內用指定格式
打一篇中文既文出黎
回復 72437# sohoipan2009
我係樂古天才生:lol
邊有可能200滿分
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我都咁認為...
我比較是喜歡日本的景/人/物
小湊 發表於 4-2-2012 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
老實說 你會在JR看到AKB的廣告 街上也是.....
不下1000
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:20 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
都算係OK喇 只係係香港?
回復 73030# ShiNG_SeR
天才先生你好;P
會考唔得既話ive的確幾好
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係一個唔錯既選擇
遲d做左版主又識到d AKB介紹比你
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:19 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你做版主?