無乜朋友會黎樂古
小湊 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我同你情況一樣
噗 不要太貪心
小湊 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我就是貪心
邊度搞錯先
小湊 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你爬文搵
ive係vtc 旗下機構
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果去讀VTC 好唔好?
此會員已被禁言
6c03 發表於 4-2-2012 14:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
well done!
回復 72986# godoslaw
200分滿分....笑死
你爬文搵
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔搵喇!
咁你要勤力d啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
勤力過勤力德
大把版主黎呢度啦
~tcc~ 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其中一個版主係聊天廣場到做
well done!
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
禁唔禁結果一樣:lol