你又知--.?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有經驗丫ma-.-
多去SD版吧 果D人好易會比你
小湊 發表於 4-2-2012 15:14 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
冇玩SD...
ive幾好既@_@
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
但好貴
回復 72991# ShiNG_SeR
你又搵番黎講-0-
ive幾好既@_@
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
會考唔得既話ive的確幾好
我也很愛
小湊 發表於 4-2-2012 15:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
通常愛AKB都會愛日本 講真
冇玩SD...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
無玩都可以吹下 你有D高達史就OK
用住今年利是先~
小湊 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我好小利是.....
回復~tcc~
唔得會比人告嫁-0-
godoslaw 發表於 4-2-2012 15:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
版主都會比人告-.-
我好小利是.....
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 15:18 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
數過?幾多