你夠了你隻死掛_ ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:09
使用道具 舉報
s3好高機率係防水 我之前睇個新聞話整d唔知咩野落d0件到可以防水- - joe1359 發表於 4-2-2012 14:08
例如呢 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:10
最僧d外掛佬 〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:11
**** 本內容被作者隱藏 **** ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:09
我很讚同 6c03 發表於 4-2-2012 14:10
好難比到例子你.. ~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:11
岩岩我見到果d防水mon 係咪e加iphone 4同4s都係防水??? ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:11
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 26-6-2026 00:38 , Processed in 0.024454 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.