TC KO左咩
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 14:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔知你問咩wo:L
只有我看不到
小湊 發表於 4-2-2012 14:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我不知道啦 沒有人跟我說
正常吧
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 14:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實唔太正常-.-''
AC和門一樣
小湊 發表於 4-2-2012 14:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
門?咩門
幾多度
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
就算熱都唔熱得去邊
係永久果隻先係重點
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係冇得解返先係重點;P
唔知你問咩wo
~tcc~ 發表於 4-2-2012 14:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
**** Hidden Message *****
我不知道啦 沒有人跟我說
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 14:05 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有人跟你說你都未必知:lol
回復godoslaw
有d公眾假期都計埋冇出席sosad
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 13:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係呀 so bad
回復 72277# joe1359
wa-.-好難揀