咁咪得人驚- -
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係爆到個咀都爛曬
回復 74636# 刺客先生
掛勾之後1:1 就正:lol
好多人都係咁架喇
小湊 發表於 4-2-2012 05:34 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔毒;P
我地已經..太低了
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
低什麼@@?
回復小湊
DOWN緊片睇..
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 17:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你回得真係耐--
係爆到個咀都爛曬
小湊 發表於 4-2-2012 05:34 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁所以..唔要
可能改埋個名架咩
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可以;P
回復 74640# 〝細wIN_
點解hi hi-.-人仔係咁升
對!麻友是嗎?
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我不是傻的
回復 74645# 夢儿LOLz
10分鐘後:lol