回復 74523# 〝細wIN_
係呀-.- 因為美元係咁跌-.-
咩game都有bug架啦= = 不過佢最好改改奇遇 而家奇遇都有得刷 根本失哂特色
刺客先生 發表於 4-2-2012 05:27 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
外掛先最慘..
你口味重姐- -
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
又重D乜
月卡就正~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 17:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我唔記得月卡係唔係=VIP卡 總之而家大陸好似分幾種卡
12個45min即係幾多個hr
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
9小時
同意D乜?
小湊 發表於 4-2-2012 05:28 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你重口味
回復 74531# 〝細wIN_
你發下夢先;P
9小時
~tcc~ 發表於 4-2-2012 05:28 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁多:L
你重口味
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:28 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我們不能認同更多:lol
哦 有咩傾
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
夢話鐘意由紀係重口味