回復〝細wIN_
傻的嗎 蔡加讚-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
Key神
岩岩做咩
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 17:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
傾緊AKB~
我最愛麻友友
小湊 發表於 4-2-2012 05:24 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真重口味
回復刺客先生
好似MHFO都要$$
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 17:23 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要錢隻隻game都要 不過睇下用咩模式收... 呢隻game既方法講真我唔係咁清楚 又有月卡 又有點卡 又有VIP卡 唔玩真係唔知點用
要禁咩網
小湊 發表於 4-2-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去yahoo 搵
我話緊3部- -
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
ALL IPHONE好食電..==
真重口味
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
解釋吧
回復joe1359
遲d出andriod4.0 比人更新
兩部都係4.0
你會揀note 定 nexus?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 05:25 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
更新先再算~
回復 74457# 〝細wIN_
100yen = 港幣10蚊=.=