回復〝細wIN_
其實日本野係幾好 不過真係好貴-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 16:50 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係 真係好q貴 飲杯野都話幾十蚊
回復 74454# sohoipan2009
理解不能
咁大部...
joe1359 發表於 4-2-2012 17:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
NEXUS好D..
回復 74447# 〝細wIN_
嗯歡迎
回復 74435# ~tcc~
你睇返你打咩先啦-.-
2部都無衰野@@
joe1359 發表於 4-2-2012 05:22 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係咩 咁勁抽
板野,你呢
~tcc~ 發表於 4-2-2012 17:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不錯呢 識睇
我就不用說吧?
回復sohoipan2009
理解不能
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 17:22 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
理解唔到就算:lol