DESIGNER唔洗食飯咩...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我嗎?
要錢隻隻game都要 不過睇下用咩模式收... 呢隻game既方法講真我唔係咁清楚 又有月卡 又有點卡 又有VIP卡...
刺客先生 發表於 4-2-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔多LIKE點卡..==
回復 74477# ~tcc~
e加 1min 1次:lol
可惡 半個鐘先2%
回復 74515# ShiNG_SeR
你呢句真係玩晒:lol
歡迎回來TOO~
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 17:24 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你在做什麼?
回復〝細wIN_
100yen = 港幣10蚊=.=
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
好貴咩個匯率?
回復 74497# 〝細wIN_
d字自己打o既-,-
回復~tcc~
e加 1min 1次
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 17:26 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
因為眼殘-.-
傾緊AKB~
小湊 發表於 4-2-2012 17:25 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
哦 有咩傾