終於中我了嗎?
EY3P 發表於 4-2-2012 20:29 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
系呀,CONGRAT!!:lol
藍圖 轉左/右一下橙圖 轉左/右二下
紅圖一下轉左/右 慢轉番上黎
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
洗唔洗放開油門.. 踩Break. 上波落波果啲?:L
回復夢儿LOLz
你又識-.-?
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 08:37 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我之前reborn
您的主題 38888樂點活動舉報獎勵區,最高獲得1000樂點 被 Ron 評分 樂點 +100 4 分鐘前 (?)...
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
+得100...
回復 75896# sohoipan2009
做乜ban佢-.-
回復 76303# EY3P
我比你還要小 ><
洗唔洗放開油門.. 踩Break. 上波落波果啲?
EY3P 發表於 4-2-2012 08:37 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你新上手就放油門 先再轉 唔係放晒記住
回復 76320# ShiNG_SeR
fb區版洗版
我之前reborn
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
reborn係咪接埋左;P
回復ShiNG_SeR
我識識地..
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你覺唔覺得好high!!!!:lol