回復sohoipan2009
做乜ban佢-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
誤會一個=]
你新上手就放油門 先再轉 唔係放晒記住
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
小弟轉急灣果時. 全放開油門兩秒再踩 Break. 都撞:L
回復 76331# 夢儿LOLz
ban左?
係邊頭玩開 -.- ?" 近的話得閒去練下車
EY3P 發表於 4-2-2012 20:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我和你應該隔很遠吧 我在新界西北的
回復 76336# 夢儿LOLz
咁個團仲係到-.-??
小弟轉急灣果時. 全放開油門兩秒再踩 Break. 都撞
EY3P 發表於 4-2-2012 08:39 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我玩唔踩break- -你睇多d人玩 剩講好難教 搵日出黎一齊;P?
世界是公平的
EY3P 發表於 4-2-2012 20:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
全靠我LO;P
比人話厄帖喎 @@由佢囉
小湊 發表於 4-2-2012 20:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
誰投訴你?:L
回復 76336# sohoipan2009
佢回覆方法係怪怪地
回復 76340# ShiNG_SeR
係度 d人得閒會上番去既