sohoipan2009 發表於 4-2-2012 20:39:42

回復sohoipan2009
做乜ban佢-.-
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    誤會一個=]

EY3P 發表於 4-2-2012 20:39:50

你新上手就放油門 先再轉 唔係放晒記住
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   小弟轉急灣果時. 全放開油門兩秒再踩 Break. 都撞:L

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 20:39:56

回復 76331# 夢儿LOLz
ban左?

6c03 發表於 4-2-2012 20:40:05

係邊頭玩開 -.- ?" 近的話得閒去練下車
EY3P 發表於 4-2-2012 20:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   我和你應該隔很遠吧 我在新界西北的

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 20:40:14

回復 76336# 夢儿LOLz
咁個團仲係到-.-??

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:40:28

小弟轉急灣果時. 全放開油門兩秒再踩 Break. 都撞
EY3P 發表於 4-2-2012 08:39 PM http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   我玩唔踩break- -你睇多d人玩 剩講好難教 搵日出黎一齊;P?

sohoipan2009 發表於 4-2-2012 20:40:30

世界是公平的
EY3P 發表於 4-2-2012 20:38 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    全靠我LO;P

EY3P 發表於 4-2-2012 20:40:36

比人話厄帖喎 @@由佢囉
小湊 發表於 4-2-2012 20:39 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


   誰投訴你?:L

ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 20:40:38

回復 76336# sohoipan2009
佢回覆方法係怪怪地

夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:40:43

回復 76340# ShiNG_SeR


   係度 d人得閒會上番去既
頁: 7623 7624 7625 7626 7627 7628 7629 7630 7631 7632 [7633] 7634 7635 7636 7637 7638 7639 7640 7641 7642
查看完整版本: 樂古最多人/最多女/最多錢/最潮/最好/最屈機/最霸氣吹水帖