回復 sohoipan2009 做乜ban佢-.- ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 20:37
使用道具 舉報
你新上手就放油門 先再轉 唔係放晒記住 夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 20:37
係邊頭玩開 - .- ?" 近的話得閒去練下車 EY3P 發表於 4-2-2012 20:39
小弟轉急灣果時. 全放開油門兩秒再踩 Break. 都撞 EY3P 發表於 4-2-2012 08:39 PM
世界是公平的 EY3P 發表於 4-2-2012 20:38
比人話厄帖喎 @@由佢囉 小湊 發表於 4-2-2012 20:39
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
小黑屋|Archiver|手機版|Nakuz.com |網站地圖
GMT+8, 28-6-2026 17:34 , Processed in 0.054726 second(s), 5 queries , Redis On.
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.