頂 我又要柯屎 又無得上樂古
joe1359 發表於 4-2-2012 21:09 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
去wc唔洗同我講-.-
等待ey答我問題..
joe1359 發表於 4-2-2012 21:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
答你什麼?睇下我幫唔幫到你
吾記得@@
joe1359 發表於 4-2-2012 21:11 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
-.- 唔記得既就算吧
笑左 革命?
joe1359 發表於 4-2-2012 21:08 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
反對左...
買起咪做到lo- -
夢儿LOLz 發表於 4-2-2012 21:10 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你要佔有一間公司 先要從購入股份入手