回復〝細wIN_
傻的嗎-.-貴到hihi
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 20:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果推由紀 4張500==
回復〝細wIN_
未呀-.-阿媽煮緊
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 20:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁遲先食飯既
禁個f5就轉左問題佢叫我打佢個網 我咪打左 佢話唔岩!
joe1359 發表於 4-2-2012 21:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你pm問下admin
咁遲先食飯既
〝細wIN_ 發表於 4-2-2012 21:16 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
如果我他日有自己屋企我會9點幾食飯
**** 本內容被作者隱藏 ****
~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我點睇到啊
**** 本內容被作者隱藏 ****
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 21:15 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
**** Hidden Message *****
如果我他日有自己屋企我會9點幾食飯
~tcc~ 發表於 4-2-2012 21:17 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁夜 最遲都8點啦