其實拎章咩都冇用 果D在線 帖個D拎完真係可再拎...
刺客先生 發表於 4-2-2012 23:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
在線章我覺得幾好丫..
回復sohoipan2009
如有得揀我想第一
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 23:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
要打低神WO..
回復~tcc~
有得揀o既話
ShiNG_SeR 發表於 4-2-2012 23:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你已經講左重點:d
回復 76724# asss
我回左幾百次:lol
回復 77296# ShiNG_SeR
都系笫2算~
水流好慢..
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我,ey,shing專登慢
回復 77307# sohoipan2009
但而加冇可能啦
我玩少少姐,唔多
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你玩埋佢啦:L
我,ey,shing專登慢
~tcc~ 發表於 4-2-2012 23:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
WHY?....
回復 77308# ~tcc~
yes 但冇可能了