個攻撃MODE係咪轉左?...
sohoipan2009 發表於 4-2-2012 23:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個攻擊MODE?
你玩埋佢啦
EY3P 發表於 4-2-2012 23:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我完左任會仲忙...你都幫下手可以的吧
回復 77320# ShiNG_SeR
你有0.0
http://www.youtube.com/watch?v=05Gth2VWnpc&feature=related
呢首好正~.~
呃帖太明顯= =
joe1359 發表於 4-2-2012 23:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
咁慘...
日文
leungyl 發表於 4-2-2012 23:40 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
下面那個超級正@@;P
無你咁有米@@
joe1359 發表於 4-2-2012 23:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
手提電腦ive/大學先用