聶羅阿瑪特 發表於 25-4-2016 17:29:02

以前就話爛橙個伺服用左10年老舊曬遮

宜家代理都換埋都係咁死,會唔會同外掛太多/紅橙所致呢?

ho572003 發表於 25-4-2016 19:06:36

又熄server...搞咩

vincechi9858 發表於 25-4-2016 19:08:46

一日死成10次都有-.-點玩?大佬

SIONEMI8 發表於 25-4-2016 19:09:18

明顯佢伺服器比人用外掛攻擊緊....
試圖去改某些數據....
:lol::lol::lol:

lwc2723 發表於 25-4-2016 20:34:43

邊果同佢咁大仇口

鼠孤寂 發表於 25-4-2016 20:49:36

琴日死SER死5次-.-
今日死SER死4次-.-

l逝去l 發表於 25-4-2016 22:55:38

依排好似多左D外掛刷工作量先搞到甘?

鼠孤寂 發表於 25-4-2016 23:12:00

日刷夜刷啦-廿-
D外掛好猖狂

巫哥 發表於 25-4-2016 23:32:27

係俾黑客攻擊

傻*威 發表於 26-4-2016 01:09:09

唉慘又要回成億經:'(
頁: 1 [2] 3
查看完整版本: 港巨真係令人想死