以前就話爛橙個伺服用左10年老舊曬遮
宜家代理都換埋都係咁死,會唔會同外掛太多/紅橙所致呢?
又熄server...搞咩
一日死成10次都有-.-點玩?大佬
明顯佢伺服器比人用外掛攻擊緊....
試圖去改某些數據....
:lol::lol::lol:
邊果同佢咁大仇口
琴日死SER死5次-.-
今日死SER死4次-.-
依排好似多左D外掛刷工作量先搞到甘?
日刷夜刷啦-廿-
D外掛好猖狂
係俾黑客攻擊
唉慘又要回成億經:'(