瘋子p_q...
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:33 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
大絕一向都是瘋的 不瘋不是大絕啦
即時你吧 !! 太監張(指
Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:34 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
@_@"'(笑左
都估到係佢
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
囧你
嗯?我老豆話要我返地獄 睇下D 鬼魂WO~~~先閃啦 88~
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 12:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
再見=[ 張神死
您先係
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我收左山好耐 =?
太監張 a0a
再見=[ 張神死
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:37 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
邊個-.-?
我不要(逃
Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:35 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
逃到邊到都搵到你
太監張 太緊張
大絕一向都是瘋的 不瘋不是大絕啦
Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:36 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q您果然是通緝犯Y瘋