不是=]
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我收左好耐啦..
咩電影@@
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 12:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
歲月神偷-.-
做專題, 所以要睇睇
你點知=]
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 12:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你話我逃到邊都知我係咁 一睇就知你係千里眼啦
好
我要大的爆谷, 唔該哂
limingyin 發表於 2-4-2010 12:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
係既=]
/_\ 被圍攻了
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:48 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
正常=]
歲月神偷-.-
做專題, 所以要睇睇
limingyin 發表於 2-4-2010 12:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
你幾多歲?唔係唔識睇
=.= 腳踏實地啦 頹青唔係咁意做... 萬一 你父母其中一個不在人世... 你吃西北風? ...
Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
p_q...咁又係(識諗,但唔識座言起行..囧,盡我一切所能..GO!
Y哥 早
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 12:47 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
平身 (免啦
我就封你做聊天室管主(巴
係既=]
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 12:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
有冇焦糖味:lol?
你話我逃到邊都知我係咁 一睇就知你係千里眼啦
Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:49 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
其實係 跟蹤器姐=]