Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:46:59

穌哥 (? @@
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 12:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我是Y哥!(正解

小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 12:47:02

隨意
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 12:41 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    咁笑=]

ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 12:47:19

我是Y哥!(正解
Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    Y哥 早

小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 12:47:23

你是個頹青... 吃訓 吹水 你冇其他既野可以做
Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:43 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

我都覺- -唔去搵野做

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:47:31

穌哥 (? @@
ShiNG_SeR 發表於 2-4-2010 12:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
歷蘇(?)

曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:47:48

收o有我份= =?
小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 12:46 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
不是=]

小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 12:47:49

邊個再講我就去投訴!
乂死神張乂 發表於 2-4-2010 12:42 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    買定爆谷可樂@@有人要嗎?順手買埋=v=

Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:47:52

p_q..被發現
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

=.= 腳踏實地啦 頹青唔係咁意做... 萬一 你父母其中一個不在人世... 你吃西北風?

Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:48:08

p_q 唔似,但就係(?)haha
曖在鬼瑪★ 發表於 2-4-2010 12:45 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif

理解不能

小瀑﹏§ 發表於 2-4-2010 12:48:08

信我者得救
Yondaimc 發表於 2-4-2010 12:44 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    信者得救=]
頁: 6957 6958 6959 6960 6961 6962 6963 6964 6965 6966 [6967] 6968 6969 6970 6971 6972 6973 6974 6975 6976
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室