咁我會點...........
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能日日比mm監視-33-`
如果你接龍既話..
係都係我衰-口-`
我見到佢錯都繼續接t333t`
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
唔關你事
係我既錯
係都係我衰-口-`
我見到佢錯都繼續接t333t`
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾 好 自 責 喇 .
唔關你事
係我既錯
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我錯上錯尼-口-`
吾 好 自 責 喇 .
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 21:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我明知故犯-口-`
重d..
我錯上錯尼-口-`
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我錯最大部分...
我錯最大部分...
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知 錯 能 改 就 好 了 .
知 錯 能 改 就 好 了 .
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 21:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
多謝原諒=,=
我錯最大部分...
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算喇v_v`
已經錯左`
吾好再自責`
睇mm點判
知 錯 能 改 就 好 了 .
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 21:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真的假不了`假的升級了`
這 句 已 死 v33v