'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:02:21

咁我會點...........
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:00 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
可能日日比mm監視-33-`
如果你接龍既話..

雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:02:24

係都係我衰-口-`
我見到佢錯都繼續接t333t`
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:02 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    唔關你事
係我既錯

H20_希古恩 發表於 2-4-2010 21:02:31

係都係我衰-口-`
我見到佢錯都繼續接t333t`
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
吾 好 自 責 喇 .

'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:03:16

唔關你事
係我既錯
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我錯上錯尼-口-`

'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:03:35

吾 好 自 責 喇 .
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 21:02 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
我明知故犯-口-`
重d..

雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:03:40

我錯上錯尼-口-`
'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:03 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    我錯最大部分...

H20_希古恩 發表於 2-4-2010 21:04:14

我錯最大部分...
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
知 錯 能 改 就 好 了 .

雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:04:45

知 錯 能 改 就 好 了 .
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 21:04 http://www.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif


    多謝原諒=,=

'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:04:46

我錯最大部分...
雙層魚柳包 發表於 2-4-2010 21:03 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
算喇v_v`
已經錯左`
吾好再自責`
睇mm點判

'LEAH迷囝:) 發表於 2-4-2010 21:05:25

知 錯 能 改 就 好 了 .
H20_希古恩 發表於 2-4-2010 21:04 http://www1.nakuz.com/bbs/images/common/back.gif
真的假不了`假的升級了`
這 句 已 死 v33v
頁: 7093 7094 7095 7096 7097 7098 7099 7100 7101 7102 [7103] 7104 7105 7106 7107 7108 7109 7110 7111 7112
查看完整版本: Counter-Strike Online 聊天室